طب سنتی وطب اسلامی

طب سنتی و طب اسلامی

طب سنتی وطب اسلامی

طب سنتی و طب اسلامی

مطالب طب سنتی و طب اسلامی

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

بایگانی
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تهیه شیر بادام

شیر بادام




مواد لازم :مغز بادام خام ?۵۰ گرمعسل ? ۳قاشق غذاخوریآب سرد ?۳لیوانطرز تہیـه:



اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب
ابتدا بادام ها را در آب در حال جوش بریزید و پس از یڪ جوش خوردن،ظرف را روی حرارت بردارید حدود ۳۰ثانیہ صبر کنید و بعد بادام ها را از آب جوش خارج سازید و با آب سرد بشویید. در این حالت پوست آنها به راحتی جدا می شود.پوست بادام ها را جدا کنید و آنها را به همراه آب سرد و عسل در مخلوط کن به طور کامل مخلوط کنید تا کاملا به صورت شیر در آید.نکته:⛔️افرادی که چربی خون آنها بالا است، نباید از این نوشیدنی زیاد مصرف کنند.خواص:?این نوشیدنی بسیار گوارا است و فواید فراوانی دارد.?الکترولیت های بدن را تنظیم می کند.?برای رشد کودکان و نوجوانان بسیار مفید است?باعث لطافت پوست می شود و به آن نشاط و شادابی می بخشد.?برای تقویت مفاصل نیز بسیار مفید است.?در تقویت مغز و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید بوده و میتواند جایگزینی برای مکملهای ڪلسیم غیر ضروری باشد.


شیر بادام


منبع:www.ravazadeh.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی